PIELIKUMS
Strautiņu pamatskolas direktores
2020.gada 19.marta
rīkojumam Nr. SPSK/1-8/20/13
Attālināto mācību procesa organizēšanas kārtība
Izdota saskaņā ar Ministru kabineta 2020.gada 12.marta
rīkojumu Nr.103 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu”
I. Vispārīgie jautājumi
- No 2020. gada 23.marta mācību process Strautiņu pamatskolā notiek attālināti.
- Kārtība attiecas gan uz izglītības iestādes pedagogiem, gan izglītojamiem, gan vecākiem.
- Mācību process attālināti tiek organizēts pēc esošā stundu saraksta.
- Saziņa starp pedagogiem, izglītojamiem un vecākiem notiek izmantojot e-klasi, tālruni, e-pastu.
- Mācību procesā tiek izmantota e-klase, Uzdevumi. lv, tālrunis, mācību grāmatas un darba burtnīcas.
- Elektroniskajā saziņā visas iesaistītās puses rīkojas atbildīgi.
II. Pedagoga darbība
- Plāno darbu atbilstoši tarificētajam mācību priekšmetu stundu skaitam un metodiskajiem ieteikumiem.
- Veic ierakstus par mācību stundas tēmu un uzdevumiem e-klases žurnālā līdz kārtējās darba dienas plkst. 10:00.
- Norāda uzdevumu veikšanas termiņus un kontrolē atgriezenisko saiti par darba izpildi
- Nepieciešamības gadījumā konsultē izglītojamos.
- Vērtē skolēnu sasniegumus atbilstoši skolas mācību sasniegumu vērtēšanas kārtībai.
- Darbu veic izglītības iestādē vai attālināti, ja mājās ir nepieciešamais aprīkojums.
- Klases audzinātājs nodrošina komunikāciju ar izglītojamiem un viņu vecākiem.
III. Izglītojamo darbība
- Katru darba dienu atbilstoši mācību priekšmetu stundu sarakstam e-klasē iepazīstas ar stundas tēmu un uzdevumiem.
- Atbildīgi veic uzdotos uzdevumus līdz nākošajai mācību stundai, ja pedagogs nav norādījis citādi
- Sniedz atgriezenisko saiti, darbus iesniedzot skolotāja norādītajos termiņos un veidā.
- Ja uzdevumu nevar veikt veselības vai tehnisku iemeslu dēļ, informē priekšmeta skolotāju vai klases audzinātāju.
- Nepiedalīšanās attālinātās mācīšanās procesā bez attaisnojuma tiek uzskatīta par kavējumu.
IV. Vecāku darbība
- Atbalsta un iesaistās sava bērna attālinātās mācīšanās procesā.
- Palīdz iekārtot darba vietu, plānot laiku un pārrunā paveikto.
- Savlaicīgi informē klases audzinātāju par iemesliem, kāpēc bērns nepiedalās attālinātās mācīšanās procesā.